Punem ţara înainte de orice, datoria înainte de propria persoană, suntem mândri ştiind că tot ceea ce facem este pentru România.
10 Mai 2017

Campania de comunicare în mediul digital

În perioada 01.02 – 05.05.2017, Serviciul de Informații Externe a desfășurat o campanie de comunicare în mediul digital având ca obiective principale promovarea carierei în SIE, conturarea imaginii de angajator a serviciului și atragerea de candidați bine pregătiți, în contextul campaniei de recrutare a 85 noi cadre.

Strategia de campanie a implicat un mix de canale, tactici și metode specifice, incluzând:

  • Invitarea unor bloggeri, relevanți pentru audiența căutată, la discuții libere cu personal SIE;
  • Realizarea unei vizite la facilitățile de pregătire SIE (training bootcamp) în urma căreia fiecare blogger a descris ceea ce a văzut;
  • Realizarea unei secțiuni în site dedicată acestui proiect (www.sie.ro/bloggeri-la-sie/);
  • Utilizarea de tehnologii web specifice pentru înregistrarea gradului de engagement al fiecărui utilizator atins de campanie;
  • Campania media de promovare a mesajelor de recrutare prin intermediul Google, Facebook și Avandor (programmatic audience-buying și retargeting);
  • Lansarea unui portal dedicat înscrierilor/ depunerii candidaturilor și dosarelor electronice.

Campania s-a bucurat de un real succes, ajutând la atingerea obiectivului campaniei de recrutare precum și la prezentarea unei imagini corecte în spațiul public în ceea ce privește modul de lucru, motivațiile, organizarea și responsabilitățile Serviciului de Informații Externe, fapt dovedit prin numărul mare de mesaje de apreciere primite inclusiv de la publicul larg.

În plus, întrucât campania a stârnit și interesul altor bloggeri, jurnaliști și instituții media, a ajuns mult mai departe decât publicul țintă stabilit în strategie.

În contextul finalizării campaniei, Serviciul de Informații Externe dorește să mulțumească tuturor celor implicați în acest proiect, în special domnilor Cetin Ametcea, Vali Petcu, Cabral Ibacka, Răzvan Baciu, Costin Cocioabă și Victor Kapra - pentru contribuția la transmiterea mesajului nostru, respectiv Marius Deak (GreenPixel) - pentru strategie și coordonare.